Prima impresie contează enorm în relațiile sociale, iar acest fapt se aplică și în contextele profesionale. Imaginea unei companii depinde de multe lucruri, însă curățenia în spațiile profesionale administrate de aceasta are o influență majoră. Curățenia la birou oferă un prim impact vizual asupra clienților și partenerilor de afaceri, inclusiv în teritoriul B2B.
Se poate spune că nivelul de curățenie este o reflexie a profesionalismului. Cum să ai încredere într-o companie care nu are capacitatea de a gestiona perfect acest aspect de bază?! Birourile bine întreținute, curate și organizate influențează primele impresii ale vizitatorilor. De asemenea, aceste aspecte contează și pentru angajați, care își doresc în mod sigur să lucreze într-un mediu curat și sănătos. Astfel, birouri curate înseamnă puncte în plus pentru companie la partea de brand de angajator!
Un mediu de lucru curat și ordonat determină o atmosferă de seriozitate și responsabilitate, ceea ce poate întări încrederea în respectiva companie. Birourile curate și estetice devin în acest fel parte din experiența de brand. Percepția curățeniei poate avea așadar o legătură directă cu așteptările legate de calitatea serviciilor sau produselor oferite de respectiva firmă.
Impactul curățeniei asupra culturii organizaționale
Angajații celor mai multe companii petrec timp îndelungat la birou, în spațiul de lucru. Implicit, își doresc un spațiu plăcut, care să contribuie la o stare de spirit cât mai bună. Un mediu de lucru impecabil poate influența pozitiv productivitatea muncii. Mai departe, se poate ajunge chiar la mândria de a lucra pentru companie. Desigur, multe aspecte trebuie avute în vedere pentru satisfacția personalului, dar curățenia este unul dintre acestea.
Spațiile comune în clădiri de tip office sunt adesea zone în care nimeni nu își asumă partea de curățenie, nefiind spații personale de lucru. Totuși, recepția, sălile de conferințe și alte zone comune sunt văzute ca extensii ale brandului, deci modul în care arată este foarte relevant atât pentru angajați, cât și pentru vizitatori.
Estetica oferită de curățenie și relația cu sustenabilitatea
Contează mult ca procesul de curățenie să aibă rezultate optime, însă este importantă și procedura care face ca această țintă să fie atinsă. Astfel, companiile care adoptă practici de curățenie ecologică și sustenabilă își pot consolida imaginea de brand modern și responsabil social. Promovarea unui mediu de lucru ecologic include de obicei utilizarea de produse eco-friendly pentru curățenie birouri, iluminat natural pe cât posibil, reciclarea deșeurilor și alte astfel de acțiuni. Este important ca asemenea aspecte să fie comunicate activ echipei, pentru ca fiecare membru să fie la curent și să se simtă bine făcând parte dintr-un proiect sustenabil.
Comunicarea externă a acestor standarde ridicate în materie de curățenie ecologică poate atrage clienți și parteneri care împărtășesc aceleași valori de sustenabilitate. În mediul B2B, astfel de aspecte devin tot mai relevante în alegerile partenerilor de afaceri.
Utilizarea curățeniei ca instrument de marketing
Realizarea și întreținerea corectă a curățeniei pot reprezenta chiar instrumente de marketing. Apelezi la firma curatenie cluj – alegi optim colaborând cu Forbec Services!
Pe website și pe conturile de social media ale companiei se pot posta fotografii și video-uri care să ilustreze cultura organizațională, validând și aspectele legate de imagine impecabilă obținută inclusiv prin curățenie la cele mai înalte standarde de calitate.
Curățenia este asociată invariabil și cu partea de sănătate. În ultimii ani, în societatea modernă se pune tot mai mult preț pe protejarea sănătății, iar companiile trebuie să se conformeze. Este de maximă importanță ca angajații să evolueze într-un mediu curat, departe de factori nocivi pentru starea lor fizică și psihică.
Curățenia și igiena au devenit cerințe elementare pentru a se asigura siguranța angajaților și vizitatorilor în spațiile de birouri. O astfel de politică responsabilă ajută firma nu doar să sporească productivitatea echipei, ci influențează pozitiv percepția brandului în ansamblu.
La Forbec Services, luăm în serios toate aceste aspecte mai sus prezentate. Astfel, alături de clienții noștri B2B, contribuim în parteneriat la creșterea reputației lor de brand. Curățenia poate părea un lucru simplu și neînsemnat, dar nu este deloc așa. Lipsa curățeniei profesionale adecvate în spații de birouri va avea consecințe nedorite, iar companiile moderne, angrenate eficient în mediul economic actual, înțeleg modul în care externalizarea serviciilor de curățenie către o firmă precum Forbec Services din Cluj-Napoca va aduce rezultate optime.
Suntem la un email / apel telefonic distanță… te invităm să ne contactezi, să vedem cum putem colabora pentru curățenie cluj, în Cluj-Napoca și împrejurimi!
Image by freepik