Întrebări Frecvente

Ai întrebări pentru noi? Dacă nu găsești răspunsul pe care îl cauți printre întrebările de mai jos, contactează-ne și îți vom răspunde de îndată.

Soluțiile și ustensilele sunt incluse în preț?

Desigur, întreaga gamă de produse folosite pentru a curăța suprafețele afectate, cât și aparatura necesară, fac parte din logistica echipei Forbec, ele fiind incluse în prețul serviciului de curățenie.

Perioada concediilor este acoperită?

Compania noastră oferă servicii personalizate, clienții putând beneficia de aceste servicii oricând au nevoie. Așadar, chiar și perioada concediilor este acoperită.

Se pot efectua intervenții de curățenie în weekend?

Se poate face o ofertă exactă telefonic?

Desigur, puteți solicita o ofertă telefonic, însă pentru o acuratețe cât mai ridicată a ofertei, recomandăm vizionarea spațiului unde va avea loc intervenția.

O să pot beneficia de aceeași echipă de curățenie de fiecare dată?

Desigur. Fidelizarea angajatului e la fel de importantă ca fidelizarea clientului. Ne străduim să menținem condiții de muncă excelente pentru angajații noștri astfel încât să avem o echipă stabilă.

Ce se întâmplă dacă nu sunt mulțumit de servicii?

Noi vă asigurăm că de fiecare dată ne vom da silința să oferim servicii la cel mai înalt nivel de calitate, tocmai pentru a putea obține un rezultat frumos, care să satisfacă pretențiile fiecărui client.

Aveți asigurare în caz de daune?

Desigur, orice daună sau problemă de acest tip apărută în urma intervenției noastre este asigurată printr-o asigurare civilă.