Dacă lunile iulie și august sunt asociate de obicei cu perioadele de concedii, lunile octombrie și noiembrie plus prima jumătate a lunii decembrie presupun activitate foarte intensă în mediul de afaceri. Cele mai multe companii funcționează în trimestrul 4 cu motoarele turate la maximum. Trebuie îndeplinite bugetele anuale, trebuie finalizate planurile, așadar se accelerează pentru ca totul să fie cel puțin conform așteptărilor. În multe cazuri, ultimul trimestru din an este cel mai important pentru firme, aducând cifre de afaceri și profit mai mari decât în alte perioade din an.
Activitate intensă în business înseamnă mai mult timp petrecut la birou, echipe în format complet și chiar personal suplimentar în unele situații. De asemenea, traficul crește în ansamblu – vizite furnizori, curieri, clienți, întâlniri în sălile de conferință plus ședințe, adunări generale ale acționarilor etc. Dincolo de toate acestea, pot exista evenimente speciale în plan corporativ, de la acțiuni de responsabilitate socială care aduc și mai mult public, la petreceri de Crăciun pentru angajați și colaboratori.
Curățenie care se păstrează mai bine
Cum să păstrezi curățenia la birou în această perioadă din an cu activitate atât de intensă? Înainte de toate, nu uita să responsabilizezi cât mai bine personalul. Întreținerea curățeniei la birou este un aspect important în mediul office, ține de capacitatea de organizare mai bună a oamenilor. Fiecare ar trebui să aibă grijă de spațiul personal, cel în care lucrează – biroul și zona adiacentă. Totuși, nu este productiv să asociezi echipei atribuții directe de curățenie, dar asigură-te că fiecare acționează la nivel de bază: își strânge propriul gunoi din zona personală și cea comună, spală vasele, evită să lase la vedere orice deșeuri.
În paralel, ai grijă la partea de întreținere curățenie birouri, alături de o firmă specializată, cu personal dedicat. Curățenia profesională este absolut necesară, pentru că, mai ales într-o astfel de perioadă atât de aglomerată, nu poți ține altfel lucrurile deplin sub control la acest capitol. Pur și simplu, este imposibil ca tot personalul să acționeze exemplar, iar sarcinile directe de lucru au oricum prioritate. Cu cât există mai multe task-uri în activitatea curentă, cu atât curățenia este mai „amenințată”.
Acțiune zi de zi pentru curățenie birouri
Un mediu mai puțin curat va da impresia de organizare deficitară, va determina oboseală și stres suplimentare. Nu îți permiți o astfel de situație în cele mai importante luni din an pentru firma pe care o reprezinți! Asigură așadar curățenie cluj alături de o firmă profesională de curățenie birouri și orice alte spații de afaceri. La Forbec Services, avem experiența necesară plus echipamente profesionale și soluții foarte eficiente, puse în valoare de personal foarte bine pregătit. În special în asemenea perioade, curățenia de întreținere birouri ar trebui să fie zilnică, pentru că spațiile trebuie să fie curate permanent.
Oamenilor din echipa ta le mai poți solicita mai degrabă să asigure un mediu ordonat în întreaga activitate. Când lipsește dezordinea, curățenia este mai simplu de întreținut. Mai mult decât atât, personalul de la firma curățenie cluj poate acționa mai rapid și mai eficient când intervine într-un spațiu în care totul este în ordine.
Dacă există evenimente punctuale în această perioadă, de exemplu o conferință mai amplă organizată la birou sau o petrecere de Crăciun pentru angajați, atunci ai putea avea nevoie de operațiuni dedicate de curățenie, mai ales după finalizarea respectivelor evenimente.
Chiar și o curățenie generală este mai simplu de implementat atunci când spațiile sunt întreținute corect la capitolul curățenie în mod curent. Rezultate mai bune, cu costuri mai mici – da, se poate. Nu uita să alegi partenerul potrivit pentru curățenie profesională în Cluj-Napoca – suntem la dispoziția ta, firma B2B Forbec Services cu peste un deceniu de experiență în curățenie impecabilă în spații de business.
Image by Freepik