Productivitatea unei companii depinde de multe aspecte, însă partea de curatenie cluj are o contribuție mai mare decât te-ai aștepta. Pur și simplu, oamenii lucrează mai eficient într-un mediu curat.
Pe de o parte, este o chestiune de imagine – moral mai bun, sentiment mai plăcut pentru muncă, capacitate de organizare mai bună, mediu de lucru pozitiv în general.
Pe de altă parte, curățenia și igienizarea spațiilor de birouri au o mare legătură cu protejarea sănătății angajaților, diminuarea transmiterii de bacterii și virusuri. Oameni mai sănătoși înseamnă mai puține zile de concediu medical și mai multă productivitate în general.
Simplu, nu-i așa?
În ansamblu, partea de curățenie birouri, prin crearea unui mediu grozav de lucru, poate îmbunătăți imaginea companiei inclusiv pe partea de brand de angajator, ceea ce va ajuta la păstrarea pe termen lung a celor mai talentați și eficienți salariați.
Curățenia la birou trebuie realizată și păstrată mereu, iată mai jos 7 sfaturi în acest sens:
1. Promovați o rutină a curățeniei în rândul angajaților
La sosirea la birou, dar și la plecare, încurajați angajații să asigure curățarea de bază a biroului la care lucrează, prin folosirea de șervețele umede pentru suprafețe și eventual soluție antibacteriană. De asemenea, fiecare salariat să lase spațiile comune pe cât posibil în starea în care le-a găsit, îndepărtând orice ambalaje sau alte tipuri de gunoi.
2. Asigurați golirea regulată a coșurilor de gunoi
Plasați coșuri de gunoi astfel încât acestea să fie ușor accesibile zonelor de lucru. Aceste coșuri ar trebui golite zi de zi, prin personal propriu sau / și prin firma de curățenie profesională cu care colaborați.
3. Păstrați băile curate
Zonele de toaletă sunt spații în care curățenia este esențială. Aceste zone trebuie mereu dezinfectate, iar curățenia este necesar să fie foarte bine întreținută. Personalul trebuie mereu rugat să facă totul posibil pentru a lăsa aceste spații cât mai curate, dar nu este etic să fie obligat să asigure curățenie. Este nevoie de personal specializat, ideal de firma curatenie cluj precum Forbec Services, care asigură întreținere curățenie birouri și curățenie generală, inclusiv prin curățarea băilor.
4. Păstrați bucătăriile curate
Chiuvetele, mesele și celelalte suprafețe din zona de bucătărie aferentă birourilor trebuie curățate cel puțin o dată pe zi. Fiecare angajat trebuie să aibă grijă să își arunce resturile de mâncare și ambalajele utilizate. Frigiderul trebuie de asemenea menținut curat, este importantă igienizarea sa regulată.
5. Ordine și curățenie peste tot
Ordinea în care sunt păstrate documentele și orice materiale de lucru este foarte importantă – birourile ordonate pot fi curățate mai ușor. Zonele de lucru trebuie curățate de praf cel puțin o dată pe săptămână, la fel ca toate celelalte suprafețe de la birou. Nu uitați de zona recepției, care trebuie să arate mereu impecabilă – reprezintă primul contact cu firma al oricărei persoane care ajunge acolo, inclusiv clienți și parteneri de afaceri.
6. Atenție la electronice
Trebuie șterse de praf inclusiv monitoarele / laptopurile, cablurile conectate la computere și zonele din spatele echipamentelor, cu maximă grijă. Angajații ar trebui să își dezinfecteze cât mai des tastaturile și zona proprie de lucru, cu ajutorul soluțiilor puse la dispoziție de companie.
7. Colaborați cu o firmă specializată în curățenie
Dincolo de toate eforturile comune din companie, este profesionist să se apeleze la… o firmă profesionistă de curatenie cluj. Nu întâmplător se numește curățenie profesională! În Cluj-Napoca și împrejurimi, oferim servicii curățenie B2B la cele mai înalte standarde.
Forbec Services oferă atât întreținere curățenie birouri, cât și curățenie generală, curățenie după renovare și diverse alte tipuri de servicii specifice – curățare mochete, curățare piatră naturală, curățare pardoseli dure. Puteți obține o ofertă dedicată în 60 de secunde! Ne puteți contacta de asemenea pentru o discuție, pentru a stabili împreună cele mai potrivite soluții de curățenie pentru compania pe care o reprezentanți.
Image by Freepik