Susținem mereu ceea ce este evident: externalizarea reprezintă, în cele mai multe cazuri, alegerea corectă în materie de servicii de curățenie profesională, în mediul de afaceri. Am vorbit pe blogul Forbec Services despre importanța alegerii cu maximă atenție a partenerului pentru servicii curățenie – pentru că, dincolo de o relație de business, este vorba despre un parteneriat important: echipa de curățenie va acționa în spațiile companiei client, având permisiuni asemănătoare cu cele ale angajaților din respectiva organizație.
De această dată, punem accent pe un alt fapt la fel de relevant: personalul de curățenie trebuie să aibă o anumită conduită. Totul ține de profesionalism, de imagine, de reputație, de atitudine. Astfel, putem spune că este important ca personalul de curățenie profesională să fie foarte priceput, dar nu este suficient. Dincolo de experiență, expertiză și capacitate de folosire corectă a echipamentelor și soluțiilor de curățenie, este absolut relevant modul în care fiecare membru al echipei de curățenie profesională se afișează și acționează.
Așadar, personalul de curățenie trebuie să arate impecabil, foarte bine îngrijit, să poarte uniformă specială (în funcție de practica din organizația în cauză, poate purta chiar un badge dedicat), căci imaginea contează enorm. Dacă în cazul curățeniei rezidențiale unele aspecte nu sunt așa de importante, în spațiile de business ai nevoie de oameni bine instruiți, care cunosc importanța modului în care se prezintă în acest context special.
Chiar dacă este introdus printr-o soluție de externalizare, deci de la un furnizor așa cum suntem noi, Forbec Services, pe segmentul de curățenie cluj, personalul de curățenie va fi asimilat adesea cu personalul firmei unde se prestează serviciile. Așadar, eventualii clienți și parteneri de afaceri trebuie să observe grija pentru imagine profesională și în această privință. În plus, chiar și angajații companiei vor avea parte de o imagine plăcută, modernă, serioasă, așa cum este normal într-un mediu de lucru profesional.
În ceea ce privește comportamentul, personalul de curățenie va fi liniștit și cât se poate de discret. Nu trebuie în niciun caz să se evidențieze sau să afecteze activitatea obișnuită a firmei. Este nevoie de o atitudine corectă – politețe, zâmbet, înțelegere și implementare rapidă a tuturor solicitărilor obiective transmise de personalul firmei.
Oamenii care asigură curățenia într-un spațiu de birouri sau în alte spații aparținând unor organizații cunosc importanța protejării tuturor documentelor și a echipamentelor de tip office. Tocmai de aceea, este atât de important să alegeți să colaborați cu o firmă de curățenie B2B, care se dedică exclusiv acestui segment, fără a acționa în același timp și pe zona rezidențială.
Standardele în mediul de business sunt foarte înalte, iar firma către care externalizați serviciilor de curățenie profesională trebuie să aibă capacitatea de a-și instrui perfect echipele, pentru a se putea ridica la nivelul așteptărilor respective.
În unele situații, poate fi vorba despre firme cu un obiect de activitate care presupune o atenție cu totul deosebită la anumite detalii. Totul se va stabili exact, transmițând solicitările firmei de curățenie pentru a îndeplini cerințele speciale. De asemenea, pot exista firme în care se dezvoltă proiecte concurențiale deosebite sau care sunt listate la bursă, deci unde totul este mult mai sensibil în materie de imagine și informație. Personalul de curățenie va avea grijă să respecte toate exigențele, să acceseze anumite zone doar în anumite condiții și desigur să păstreze secretul profesional asupra tuturor aspectelor observate poate întâmplător în timpul derulării activității.
Dacă nu colaborăm deja, suntem la un email sau un apel telefonic distanță. Hai să ne cunoaștem și să colaborăm, oferta noastră este dedicată tuturor firmelor din zona Cluj, adică din Cluj-Napoca și împrejurimi. Suntem Forbec Services, încântați să susținem mediul de afaceri din România!
Image by freepik