După pandemie, inflație accelerată și război la graniță, mediul de afaceri din România se confruntă cu noi provocări, sub amenințarea creșterilor de contribuții către stat. Chiar dacă unele date economice sunt încurajatoare, există multe temeri, iar companiile se concentrează acum nu doar pe creștere, ci mai ales pe consolidare, pentru a avea siguranța trecerii cu bine chiar și prin eventuale perioade mai tulburi.
Dacă de taxe și impozite nicio companie nu poate scăpa, soluția pentru optimizare a rezultatelor financiare constă în creșterea veniturilor (unde posibilitățile sunt limitate de mai mulți factori), în paralel cu reducerea diverselor cheltuieli. Evident, orice tăiere de costuri trebuie făcută extrem de prudent, pentru a nu dăuna activității companiei.
Pentru că Forbec Services este o firmă profesională de curățenie din Cluj-Napoca, cu focus pe curățenie birouri cluj, evident că noi vom conduce discuția spre partea de management corect al curățeniei în spațiile de birouri. Da, în multe firme, se poate acționa la acest capitol pentru a se optimiza partea de cheltuieli.
Personal propriu vs. colaborare cu o firmă de curățenie profesională
Pasul esențial: externalizarea, pe cât posibil. Personalul propriu de curățenie birouri vine cu un cost ridicat. Salariile sunt pe trend permanent de creștere și este dificil să păstrezi personalul pe termen lung, deci ai adesea și costuri legate de recrutare, cu pregătire și toate aspectele implicate. Apoi, costurile contabile vizează și partea de echipamente și soluții de curățenie profesională. Costurile se adună, puțin câte puțin – de exemplu îmbrăcăminte specială pentru personalul de curățenie, beneficii extrasalariale, service aparate curățenie.
În plus, știi cum este când vorbim despre oameni: nu sunt mașinării, deci au nevoie de concedii de odihnă și ocazional de concedii medicale sau învoiri pentru probleme personale. Cum acoperi spațiile în acele perioade, fără ca acest lucru să se vadă în nivelul curățeniei în spațiile de birouri? Cu siguranță, răspunsul este complicat și necesită eforturi, compromisuri.
Colaborează cu o firmă precum Forbec Services din Cluj-Napoca
Mult mai simplu este dacă externalizezi curățenia la birou, cel puțin parțial. În funcție de situația curentă, adică de nivelul companiei (suprafețe spații de birouri și număr de angajați) și de specificul domeniului de activitate, te poți baza exclusiv pe un partener de tip firmă curățenie cluj sau poți avea și un număr limitat de persoane pentru curățenie zilnică. Nu uita că Forbec Services îți stă la dispoziție și cu partea de curățenie generală, de care vei avea nevoie din când în când.
Evident, dacă deja suntem prieteni și lucrăm împreună, colaborarea noastră pentru întreținere curățenie birouri îți va aduce prețuri mai avantajoase la operațiunile de curățenie generală sau chiar de curățenie după constructor. Uită de multe griji asociate serviciilor de curățenie și alege soluțiile moderne. O firmă de curățenie profesională B2B, așa cum este Forbec Services în Cluj-Napoca, îți poate oferi avantaje certe.
Costuri mai bune, curățenie impecabilă
Partea cea mai frumoasă este că, dincolo de faptul că ai parte de curățenie impecabilă, sigură, fără griji, fără excepții, te bucuri și de costuri mai bune. Dacă vei compara, în cadrul unei analize atente (în care incluzi toate costurile reale, nu doar cele principale), vei observa că ieși pe plus cu externalizarea serviciilor de curățenie.
Desigur, contează mult și ce partener alegi. Cu Forbec Services, totul merge super. Nu o spunem doar noi, avem un portofoliu amplu de clienți din mediul de afaceri, companii din Cluj-Napoca și împrejurimi, care se bazează pe noi de mult timp.