Cele mai multe firme au nevoie de servicii de curățenie profesională pentru spații de birouri. Varianta optimă este de a alege un abonament de întreținere curățenie birouri, în combinație cu intervenții de curățenie generală la un interval mai mare de timp. De asemenea, unele firme mai mici preferă să se bazeze pe propriul personal pentru curățenia de întreținere și să apeleze săptămânal, bilunar sau lunar la curățenie generală prestată de o firmă profesională de curățenie. O astfel de variantă este însă mai riscantă, un compromis pe care nu îl recomandăm.
Mult mai inspirat este să se externalizeze inclusiv curățenia de întreținere birouri, pentru că astfel intervențiile de curățenie generală vor fi mai rare și mai puțin complexe (deci mai ieftine). Dar ceea ce este și mai important este că, în mod cert, curățenia va fi protejată în mod curent, cu adevărat, și nu doar aparent. Personalul propriu nu are de obicei timp, dispoziție și nici expertiză sau echipamente / soluții profesionale pentru curățenie, fie aceasta și doar de întreținere. Pot apărea frustrări, dar și accidente sau deteriorări de obiecte prin acțiunea greșită.
Desigur, angajații pot face lucrurile elementare ce țin de ordine și curățenie normală în spațiul de lucru, dar este nevoie de personal specializat pentru măturat / aspirat / spălat / evacuare gunoi / înlocuit saci de gunoi etc. Să te bazezi exclusiv pe curățenia generală la birou la un interval mai mare de timp este eronat, pentru că în așa fel, în cea mai mare parte din timp, spațiile nu vor fi cu adevărat curate și dezinfectate. Recomandat este sistemul bazat pe curățenie de întreținere birouri în mod regulat (în funcție de necesități, ritm stabilit de comun acord între firma de curatenie cluj si firma client) la care să se adauge curățenie generală din când în când.
La Forbec Services, includem în serviciul de curățenie generală inclusiv operațiuni precum spălare mecanizată a pardoselilor, spălare mecanizată a mochetei, ștergerea tocurilor și a pervazurilor, spălarea și curățarea geamurilor chiar și la exterior, curățarea în detaliu a mobilierului, ușilor de acces, a prizelor și a întrerupătoarelor, eliminarea pânzelor de păianjen, curățarea și dezinfectarea grupurilor sanitare și a bucătăriei ori a altor spații anexe. Totul se stabilește în funcție de nevoile clientului.
Revenind așadar la frecvența curățeniei generale la birou, stabilirea acesteia depinde de activitatea în spațiile ce necesită curățenie, raportul dintre spațiul disponibil și numărul de angajați, colaboratori, poate și clienți care ajung în acele zone de lucru. Contează și domeniul de activitate al firmei, pot exista rigori speciale în materie de curățenie, exigențe deosebite. Important este un bun management al serviciilor de curățenie, iar când cauți firma curatenie cluj, te poți baza pe Forbec Services în Cluj-Napoca.
Dacă ai nevoie, analizăm împreună necesitățile, studiem atent situația și venim cu recomandări exacte pentru un plan bun de curățenie, care să includă de preferat atât curățenie întreținere birouri, cât și curățenie generală spații de birouri. Avem experiență relevantă, suntem o firmă de curățenie care se dedică 100% mediului de afaceri (doar servicii B2B). Ne recomandă un portofoliu de clienți din fel de fel de domenii de business, iar de ceva timp Forbec Services se dezvoltă sub management elvețian, încă o garanție a respectării celor mai exigente standarde europene în domeniul curățeniei office și nu numai.
Așadar, solicită o ofertă și putem veni cu idei bazate pe experiența noastră. Analizăm împreună necesarul de servicii de curățenie și începem o colaborare pe termen lung, pentru curățenie impecabilă la prețuri corecte. Acționăm în Cluj-Napoca și în împrejurimi, cu o echipă foarte bine pregătită, cu echipamente profesionale de top și soluții ecologice de curățenie.